Parduotuvės taisyklės

PARDUOTUVĖS TAISYKLĖS

1. Bendrosios nuostatos.
1.1. Šios prekių pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) nurodo sąlygas perkant el. parduotuvėje.
1.2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti Taisyklės.

2. Asmens duomenų apsauga.
2.1. Užsiregistravusio el. parduotuvėje Pirkėjo duomenys gali būti perduoti trečiosioms, pvz. kurjeriui.
2.2. Užsiregistravusio el. parduotuvėje Pirkėjo duomenys gali būti naudojami Pardavėjo veiklos analizės ir tiesioginės rinkodaros tikslais.

3. Prekių užsakymas, atsiskaitymo tvarka, pristatymas, garantijos.
3.1. El. parduotuvėje Pirkėjas gali prekes užsisakyti visą parą, 7 dienas per savaitę.
3.2. Pirkėjas atsiskaito už prekes naudojantis el. bankininkyste.
3.3. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą ir prekes turi atsiimti pats.
3.4 Pirkėjas turi patikrinti gautos prekės kokybę ir pastebėjęs broką gali kreiptis į pardavėją per 24 valandas nuo prekės gavimo, kitais atvejais prekės brokas neužskaitomas ir laikoma, jog prekė buvo sugadinta pirkėjo.
3.5. Pardavėjas neatsako už tai, kad el. parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.
3.6. Pardavėjas tam tikroms prekių rūšims suteikia tam tikrą laiką galiojančią kokybės garantiją, kurios konkretus terminas ir kitos sąlygos nurodomos teisės aktuose.

Prekių grąžinimas ir keitimas.
4.1. Norėdamas grąžinti prekę(-es) Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją kontaktų skyriuje nurodytomis susisiekimo priemonėmis, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis.
4.2. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
4.2.1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
4.2.2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
4.2.3. prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos.

4.2.4. jeigu pirkimo metu Pirkėjas žinojo arba turėjo žinoti apie prekių, kurių būklė pažymėta „prekė be garantijos“ neatitikimus (pvz. buvo publikuota informacija apie prekės defektus, veikimo trūkumus ir pan.), laikoma, kad jos buvo tinkamos kokybės. Tinkamos kokybės naudotos prekės gali būti keičiamos ar grąžinamos tik Pardavėjui sutikus.

4.2.5. būklė „prekė be garantijos“ – tai gali būti prekė iš ekspozicijos; prekė nauja su pakuotės pažeidimu; prekė be pakuotės; prekė su defektu, kuris bus parašytas aprašyme; naudota prekė (dėl tikslios prekės būklės galite teirautis telefonu arba el. paštu).